neděle 8. května 2016

Combination of more styles



Spojení různých stylů, Music Bar Striga Hk


Ta kombinace podle popisků měla být  metal/metalcore, death/hardcore a ska-punk, což by tak nějak i odpovídalo, ale jako heterogenní multižánrový koncert mi to zrovna nepřišlo. Zkrátka klasika - kytary a řev (Legendární dokumentární kniha o punku arocku v ČS před rokem 1989)





Through the disaster

http://bandzone.cz/ttd

První vystupující kapela přijela z Kolína a příšliš mne nezaujala. Hrálo jim o dobře a byl to dobrý rozehřívací set, pár zajímavých riffů, ale znělo mi to obyčejně a nuzně, stylově dobré, ale nic, co bych 100x neslyšel v rámci žánru někde jinde.


DETOXY

http://bandzone.cz/detoxy

Kapela připomínající svým názvem uskupení mi známé z Hudebních masakrů  (Reflexy, ale už nevím v čem to bylo, samostatný díl nemají, jestli to tedy bylo v obale alba, plakátů etc.)
Až na občasné utahané repetice má detoxikační hudba šťávu a náboj. Dá-li peněženka a v servise opravené auto, vydám se na ně a Rádio Jerevan hned příští týden do Potštejnu (Open air Kytary na hradě 2).


BANDA

Opět názvový teror - jméno pletoucí se s kapelou z minulého týdne (Banda-ska) nenechal splést v samotné hudbě - to co mi chybělo u Bandasky (energičnost, rychlost) BANDA předváděla vrchovatě. Holt mě přestává oslovovat SKA a nacházím zalíbení v odnožích jako je ska-punk, nebo ska-core a samosebou žánr sám pro sebe - LEPER (Ska/crust punk/black metal/reggae)

Zajímavé a správně punkově nasrané texty s naléhavými melodiemi jsem si ovšem vychutnával jen asi tři songy, neb se připozdívalo a únava velela večer zkrátit, neb se druhý den konal Pochod přes tři hrady jelikož jsem se zbláznil a navzdory svému založení se nechal  uvrtat do této masové turistické atrakce :)



Xichtokniha:


 

Další linky:

Adresa kalendáře Bandzone.cz

http://bandzone.cz/koncert/410545-hradec-kralove-music-bar-striga-combination-of-more-styles

Odkaz na Facebook event:


https://www.facebook.com/events/216125808752162/




Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.