pondělí 21. března 2016

Předvelikonoční řvaní


Na tento koncert v rámci miniturné pořádané kapelou Tortharry jsem se rozhodl jet asi půl hodiny

před oficiálním začátkem. Dorazil jsem tedy asi v devět a tak jsem z kapely Pitfull death slyšel jen pár songů, což mi vůbec nevadilo.

Viděl jsem je naposledy nedávno ve Strize a moc mi nesedli. Příliš chaotická sóla, divnomelodie neladné,  žádný kloudný rytmus atd.


Fleshless

 

Pro mě hlavní a nejlepší kapela včera. Zcela nepochopitelně před pódiem vymeteno, na rozdíl od předchozích Pitfull death. Představili klasické starší věci i pár novinek. Sice nehráli moji oblíbenou předělávku od Olympicu když ti svítí zelená, ale i tak jsem si set docela užil.

 


Tortharry


Po dobrém albu When the memories are free, úžasném albu Book of dreams a skvělém LP Unseen se od alba White z roku 2003 začala kapela měnit od melodického výborného deathu k zvláštnímu lomozu, který nemá hlavu ani patu.
Od alba White jsem tedy kapelu přestal úplně sledovat, nahodile se mi připletli do obzoru na větších festech, kde jsem se jen utvrzoval v tom, že už nehrají nic, co bych chtěl slyšet.   

Tímto koncertem jsem se rozhodl dát jim ještě šanci a doufat, že zahrají něco ze starých alb. Hráli jeden song z prvního (If I was) a ještě k tomu mizerně a nová tvorba byl klasicky tříakordový luzný kravál.

Bylo mi z toho krapet smutno, ale i takové změny jsou život.


Antigod

 

Tohle trashové uskupení mě na poslech z Bandzone.cz  docela zaujalo, ale bolení hlavy z šílené zahulenosti koncertních prostor a únava mne vyhnaly předčasně pryč. Tabákové dýmnovnice totiž tento večer předčily "efekty" v podobě suchého CO2.


Od jisté doby je mi nutností mezi každou kapelou v klubu, kde se kouří, po skončení setu co nejrychleji vypadnout a strávit mezičas před další kapelou procházením se po venku. Přestávám ten idiotský zvyk kouřit v uzavřených prostorách chápat. Pár let jsem také kouřil a co si pamatuji, většinou jsme chodili ven. Tohle prostě není normální.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.